Statens vegvesen oppbevarer mange skilt til veterankjøretøy på trafikkstasjonene.
– Nå som vi kan av- og påregistrere kjøretøyene våre på nett, uten å levere inn skiltene, trenger ikke vi lenger å sette av plass til denne typen oppbevaring. I løpet av høsten vil vi makulere skilt som ikke er i bruk, sier Jon Terje Presthus i Statens vegvesen.
Benytt derfor anledningen til å sikre deg skiltet til veteranbilen din, mens det ennå er på lager.
Det er ikke nødvendig å registrere kjøretøyet for å hente ut skiltene på trafikkstasjonen.
Bestill time for å hente skilt på vegvesen.no.









FLERE SAKER
Senk farten i anleggsområder – høy fart setter liv i fare
Hundeeiere: Pass på dette i sommer
Digital nyvinning for plansaker – enklere og billigere