Det gikk etter all sannsynlighet bra med elgen som hadde et heller ublidt møte med en personbil på samme sted i går kveld.
Ettersøksleder Anders Hals melder i dag at de har vært ute søndag formiddag for å se etter elgen, men at de ikke har funnet spor av den og heller ikke sett spor etter skader.
I kveld var det nok en påkjørsel på omtrent samme sted. Et rådyr er dødt, men ettersom dette er et langt mindre dyr enn gårsdagens elg, var bilen kjørbar etter ulykken ifølge vitner på stedet.









FLERE SAKER
Stein gir seg ikke – fortsetter med «Historietimen» til høsten
Gutt med kniv skremte barn ved Steinberg barneskole
Inviterer til gratis kulturuke ved elva