– Vi vil gjøre oppmerksom på at noen personer har gitt seg ut for å komme fra hjemmetjenesten i Drammen kommune og ønsket å komme inn i boliger, sier Liv Busland.
Det har vært tilfeller i flere kommunedeler. Hun oppfordrer folk som får hjemmetjenester fra kommunen til å være våkne og oppmerksomme.
Ansatte i kommunen vil alltid ha på seg uniform og alltid ha med seg legitimasjon, slik som sykepleieren på bildet over.
Kommer det folk på døren din og du ikke kjenner dem, må du be om legitimasjon. Har de ikke det må du ikke slippe dem inn, men kontakte hjemmetjenesten i kommunen.









FLERE SAKER
Stein gir seg ikke – fortsetter med «Historietimen» til høsten
Gutt med kniv skremte barn ved Steinberg barneskole
Inviterer til gratis kulturuke ved elva